Způsoby dopravy - chvilka na čaj

Přepravní služba Česká pošta

Ceny poštovného

Balík do ruky:

  • 0 - 500 kč cena objednávky, doprava 100 kč 
  • 501 - 999 kč cena objednávky, doprava 70 kč
  • 1000- a výš doprava zdarma

Balík na poštu:

  • 0 - 500 kč cena objednávky, doprava 100 kč
  • 501 - 999 kč cena objednávky, doprava 70 kč
  • 1000 - a výš doprava zdarma

Cena dobírky činí + 30 kč k ceně poštovného.

Doprava Česká pošta - Balík do ruky

Balík Do ruky přijde za adresátem kam bude chtít, předem se o tom dozví prostřednictvím SMS nebo e-mailu

  • garance doručení objednaného zboží přímo do rukou adresáta a to následující 1-3 dnů po odeslání zásilky;
  • s příjemcem balíku Česká pošta aktivně komunikuje prostřednictvím SMS, e-mailů a přímých telefonátů;
  • ve vybraných lokalitách (okresní a krajská města) Česká pošta zajišťuje po dohodě s příjemcem odpolední doručování do 19.00 hodin;
  • nemá-li příjemce možnost zásilku převzít, zajišťuje Česká pošta její uložení a následné vyzvednutí na nejbližší možné pobočce;

Více informaci na stránkách české pošty

Doprava Česká pošta - Balík na poštu

Balík Na poštu bude doručen adresátovi (příjemci) na jednu z 2 600 pošt, o uložení (a termínu vyzvednutí) se dozví formou SMS nebo e-mailu

  • garance vyzvednutí objednaného zboží na zvolené poště adresátem a to v rozmezí 1-3 dnů po odeslání zásilky;
  • příjemce si dle vlastních potřeb zvolí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí (pošty v nákupních centrech, poblíž pracoviště příjemce, v místě bydliště a rekreačních oblastech);
  • s příjemcem balíku Česká pošta aktivně komunikuje prostřednictvím SMS, e-mailů;
  • pokud si příjemce z nějakého důvodu nemůže nebo nechce Balík na poštu vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů;

Více informací na stránkách české pošty

Často kladené otázky

Objednal jsem si zboží, jak zjistím, kde se nachází moje zásilka?

Na stránkách www.českapošta.cz zadejte číslo vaši zásilky kterou jste obdrželi emailem po dokončení objednávky. Po kliknutí na tlačítko vyhledat zjistíte, aktuální stav vaší zásilky. 

Zásilka přišla poškozená. Co mám dělat?

Toto situace nás samozřejmě mrzí. Ale naše zásilky jsou pojištěné proti ztrátě a poškození. Při předání dopravcem pečlivě zkontrolujte balík jestli není poškozený. Případě viditelného poškození s dopravcem otevřete balík a zkotrolujte i jeho obsach uvnitř zásilky a přpadě poškození reklamujte přímo u dopravce. Případě dalsích problému nás kontaktujte na reklamace@chvilkanacaj.cz, tel: +420 733 172 166 a nebo facebook 


Chvilka na čaj - blog